Boekrecensie Waar is Grogu? - Daniel Wallace

Wendy • mei 02, 2024
Boekrecensie Waar is Grogu? -  Daniel Wallace

Recensie over Waar is Grogu?

In dit enige, echte kijk- en zoekboek van de originele Disney+-serie 'The Mandalorian' kruip je in de huid van een premiejager en ga je op zoek naar de meest gezochte figuren uit het sterrenstelsel: Kuiil, Greef Karga, IG-11, de Mandalorian Din Djarin en zijn vondeling Grogu. Van de straten van Nevarro tot de Ruimtehaven van Mos Eisley: maak een spannende reis door de ruimte en zet je speurdersoog aan het werk. Vind jij ze allemaal? Kwalitatieve hardback uitgave, ideaal als cadeau voor Star Wars-fans, jong en oud!

Wij zijn thuis fan van zoekboeken en van Grogu, hoe leuk is het dat Uitgeverij Deltas nu een zoekboek heeft uitgebracht met als hoofdpersoon Grogu?

Het boek begint met een uitleg over de vijf meest beruchte schurken uit het sterrenstelsel, waarnaar iedereen uit de Outer Rim op zoek is. Het gaat hierbij om Grogu, de manalorian, Kuil, Greef Karga en IG-11. In het boek zijn 12 locaties te zien waar je Grogu en zijn handlangers moet proberen te zoeken.

Het is Art Mawhinney gelukt om 12 erg verschillende zoekplaten te maken. Elke plaat heeft zijn eigen moeilijkheid en maken het vinden van de schurken soms tot een ware uitdaging. Het is een boek wat hier in huis door het hele gezin bekeken is. De vier jarige kon de schurken erg goed vinden, vooral Grogu, maar die vind ze dan ook erg leuk. De andere gezinsleden maakte er een spel van hoe snel we alles konden vinden.

Bij elke zoekplaat staat een omschrijving van wat je voor je ziet en wat je moet zoeken. Het lava doolhof is nog eens extra lastig omdat je door het doolhof moet gaan. En heb je de schurken op alle platen gevonden, dan staat achterin het boek nog extra opdrachten met personages uit het Star Wars universum die ook nog op de platen verborgen zijn. Mocht je er echt niet uitkomen dan kun je achterin het boek kijken voor de oplossing.

Je zult wel begrijpen dat ik dit boek dan ook zeker een goede aanrader vind.

Waar is Grogu? -  Daniel Wallace

Uitgeverij: Deltas